Elsőre meglehetősen furcsán érezzük magunkat, amikor egy pillantást vetünk a francia alapítású svájci márka motorsport ihlette órájára, a Bell&Ross BR 03-94 R.S.18 modellre.Az ok rendkívül egyszerű: a márkát híressé tevő négyzetes tok ugyanis a repüléshez kapcsolódik, hiszen annak vonalait szinte egy az egyben a repülőgépek pilótafülkéiben lévő műszerekről másolták. Ugyanakkor nem ez az első eset, hogy „tudathasadásban” szenved a négyzetes tok, hiszen búváróra is készült már belőle.
Ahogy ott, úgy itt is meglepően jól működik ez a skizofrénia. A Bell&Ross igazi hazafiként természetesen a Renault Formula 1-es csapatával szűrte össze a levet, tette ezt már három évvel ezelőtt. Így szinte magától értetődik, hogy az óra fekete és sárga színekben pompázik. Ez a színkombináció pedig meglepően jól illik a motorsporthoz. Persze nincs motorsportos óra piros nélkül, így szinte kötelező jelleggel ezeket is megtaláljuk a számlapon, illetve kiviteltől függően a tokon is. Ott ugyanis a kronográf kezelőszerveit öltöztették ebbe a színbe. Nyomógombokról ugyanis nem beszélhetünk, sokkal inkább váltófülekről.
A színvilágon kívül természetesen az anyaghasználat is a motorsportra utal. A 42×42 milliméteres tok anyaga titán, felülete szemcsefúvott, matt hatást hozva így létre. Kiviteltől függően szénszál számlapot kapunk, vagy semmilyent, azaz csontvázasított változatban is kapható.
Mindegyik órán közös azonban a kaucsukszíj, amelynek mintázata a versenyzésre használt abroncsok profilját idézi. Opcionálisan perforált szövetszíjjal is kérhetjük az órát, ám az inkább az óra konzervatívabb társához, a BR V2-94 R.S.18-hoz illik. Mivel ez is egy évfordulós darab – bár három év azért nem olyan nagy időtartam, de hát friss kapcsolatnál erre is ügyelni kell – természetesen ez a Bell&Ross óra is limitált: egy híján ezer darab készül.